treinstel 3134 13:19 uit Den Haag CS 3 mei jl.
Deze trein boordevol; 2e klas reiziger hadden sta- en zitplaatsen nodig in 1 e klasse treinstellen.
Geluidsweergave omroeper gestoord en vaak telefoon oproepgeluiden uit speakers
treinstel 3134 13:19 uit Den Haag CS 3 mei jl.
Deze trein boordevol; 2e klas reiziger hadden sta- en zitplaatsen nodig in 1 e klasse treinstellen.
Geluidsweergave omroeper gestoord en vaak telefoon oproepgeluiden uit speakers
Wat wil je met dit bericht zeggen?
De conducteur had toestemming gegeven om met 2e klaskaartje in de 1e klas plaats te nemen, maar je hoorde dat niet door slechte omroep?
Ik meen me te herinneren dat dat ‘telefoon omroep’ geluid een reactie is van de sos knop, maar durf het met zekerheid niet te zeggen (de laatste keer dat ik ICNG reed was tijdens de instructie in februari).
Het zou in ieder geval niet onlogisch zijn, want in drukke treinen wordt wel vaker per ongeluk op die knop gedrukt.
Ik meen me te herinneren dat dat ‘telefoon omroep’ geluid een reactie is van de sos knop, maar durf het met zekerheid niet te zeggen (de laatste keer dat ik ICNG reed was tijdens de instructie in februari).
Het zou in ieder geval niet onlogisch zijn, want in drukke treinen wordt wel vaker per ongeluk op die knop gedrukt.
Yep, dat klopt. Het geluid van een telefoon die overgaat is een ingedrukte SOS knop.
Had ik het toch goed onthouden thanks Edwin!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.