Geachte NS-team,
Als frequente treinreiziger wil ik graag een suggestie delen om de drukte in treinen aan te pakken en tegelijkertijd de reiservaring voor alle passagiers te verbeteren.
Efficiëntere Planning: Sommige treinen zijn overvol, terwijl andere treinen in dezelfde richting minder druk zijn. Door de treinplanning beter te coördineren, kunnen we de drukte verminderen zonder ingewikkelde oplossingen.
Flexibiliteit van Eersteklas Coupés: In gevallen waarin de trein vol of druk is, stel ik voor dat eersteklas coupés beschikbaar worden gesteld voor alle passagiers. Dit zou kunnen helpen om de drukte te verlichten door extra zitplaatsen beschikbaar te stellen in tijden van grote vraag.
Deze aanpassing kan bijdragen aan een meer inclusieve reiservaring, waarbij alle passagiers profiteren van een betere toegang tot zitplaatsen tijdens drukke periodes.
Ik waardeer uw voortdurende inzet om de reiservaring te verbeteren en hoop dat deze suggestie kan bijdragen aan een effectievere aanpak van de drukte in treinen.
Met vriendelijke groet,
xxxxxxx