fiets | NS Community
beantwoord

fiets

  • 15 June 2022
  • 9 reacties
  • 193 Bekeken

Mag in juli en augustus mijn fiets ook vóór 9 uur in de trein?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 15 June 2022, 10:55

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De afgelopen jaren was dat mogelijk. Hou de website in de gaten mbt regels fietsen meenemen in de trein in de zomer.

Reputatie 7
Badge +3

Ook dit jaar mag dat gewoon. Ze kunnen het niet maken dit nu nog te veranderen.

 

Ook dit jaar mag dat gewoon. Ze kunnen het niet maken dit nu nog te veranderen..

Waarom zou dit tot in eeuwigheid niet veranderd kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +3

Ik bedoelde dat ze dat voor dit jaar niet meer kunnen veranderen als reactie op MoDe. Juli is al over twee weken.

Reputatie 7
Badge +1

Ook dit jaar mag dat gewoon. Ze kunnen het niet maken dit nu nog te veranderen..

Waarom zou dit tot in eeuwigheid niet verandert kunnen worden?

Veranderen kan natuurlijk wel maar daar zou NS dan rijkelijk laat mee zijn. Voor de al verkochte fietskaartjes blijven immers de voorwaarden van kracht van het moment van verkoop.

Reputatie 7
Badge +3

Ik bedoelde dat ze dat voor dit jaar niet meer kunnen veranderen als reactie op MoDe. Juli is al over twee weken.

Niets is zo veranderlijk als NS. De Op saldo abonnementen (muv Dal voordeel) waren ook ineens niet meer te koop.

Reputatie 7
Badge +3

Dat was niet ineens, er was al langer van tevoren aangekondigd dat die niet meer verkocht zouden worden, al was daar niet niet een exacte datum voor gegeven, wel een geschatte periode. 

En als je een antwoord geeft, doe het dan gelijk goed, met bv een link naar de betreffende pagina. Of check zelf eerst wat er nu op die pagina staat. 

Reputatie 7
Badge +3

Dat was niet ineens, er was al langer van tevoren aangekondigd dat die niet meer verkocht zouden worden, al was daar niet niet een exacte datum voor gegeven, wel een geschatte periode. 

En als je een antwoord geeft, doe het dan gelijk goed, met bv een link naar de betreffende pagina. Of check zelf eerst wat er nu op die pagina staat. 

Er was geen datum gemeld voor het stoppen met verkoop van bepaalde saldo abonnementen, waardoor mensen overvallen werden. Voor het stoppen van verkoop keuzedagen was wel een datum gemeld, maar deze werd steeds verschoven.

Ik heb gecheckt wat de pagina staat. Maar blijkbaar vraagsteller niet of deze heeft andere info en stelt daarom de vraag om zeker te zijn.

Het lukt mij niet om linken via telefoon te plaatsen, evenals screenshots niet altijd lukken.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat was niet ineens, er was al langer van tevoren aangekondigd dat die niet meer verkocht zouden worden, al was daar niet niet een exacte datum voor gegeven, wel een geschatte periode. 

En als je een antwoord geeft, doe het dan gelijk goed, met bv een link naar de betreffende pagina. Of check zelf eerst wat er nu op die pagina staat. 

Er was geen datum gemeld voor het stoppen met verkoop van bepaalde saldo abonnementen, waardoor mensen overvallen werden.

 

Ik zeg toch ook dat er geen datum voor het stoppen van de verkoop van saldo abonnementen gemeld was, wel dat het al langer aangekondigd was dat die saldo abonnementen zouden stoppen. De verrassing was dus niet dat ze niet meer te koop waren, alleen per wanneer niet meer. 

En als je de info over fietsen hebt gecheckt kun je ook zeggen dat er (nu) staat dat ze in juli en augustus de hele dag meenemen, ipv het nogal vaag te houden dat het andere jaren mocht en iemand maar zelf moet checken. Het simpele antwoord is gewoon, ja fietsen mogen in juli en augustus de hele dag mee, zoals aangegeven op de website en in de voorwaarden. 

Reageer