Beste meneer/mevrouw,
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Afgelopen zaterdag heb ik €20,00 euro toeslag voor mij en mijn vriendin betaald voor de Amsterdam-Centraal naar Breda, terwijl we op dat moment nog onderweg waren naar Amsterdam-Centraal vanuit Breda. Ik heb een OV-chipkaart en heb in de trein de toeslag betaald. Mijn vriendin heeft op station Breda een treinkaartje gekocht met toeslag.
Eenmaal betaald, snapte we niet waarom we dit moesten betalen. Ook wilt het niet zeggen dat wij diezelfde dag nog terug gingen en daarbij hoefde dit ook niet met een IC direct te zijn. Als het goed is heeft de collega die ik net aan de telefoon heb gehad al een notitie geschreven onder mijn account.
Via dit mailtje wil ik bewijzen dat ik echt die €20,00 euro heb betaald, wat dus eigenlijk helemaal niet nodig was.
Met vriendelijke groet,
Nicole
gegevens en foto verwijderd door moderator*