ZAKDOEKJES te kopen!
ze leggen eerst in de coupe overal briefjes met een 'zielige'tekst erop en vervolgens komen ze deze briefjes ophalen en zeuren dat je zakdoekjes moet kopen...
word tijd dat NS hier iets tegen doet 😠
https://twitter.com/ns_online
Wij kampen hier nou al een lange tijd mee en proberen zo snel mogelijk te handelen als wij een dergelijk bericht binnenkrijgen. Zoals mrfreeze en Thom al aangeven: we hebben een 'op-heterdaadje' nodig om een aanhouding te kunnen verrichten. Helaas merken we vaak dat de bedelaars snel de trein uit gaan na hun ronde te hebben gelopen. Probeer ons via Twitter een melding door te geven, zodat we z.s.m. kunnen ingrijpen. Alvast bedankt voor je moeite.
Toevallig op een traject van of naar Sloterdijk?
Vooral opstappers vanaf Woerden en Bodegraven.
Kan hier niks aan gedaan worden?
Soms komen er 3 in dezelfde trein...
Dat word een beetje vervelend.
Maar zal volgende keer facebook messenger bericht sturen!
ZAKDOEKJES te kopen!
ze leggen eerst in de coupe overal briefjes met een 'zielige'tekst erop en vervolgens komen ze deze briefjes ophalen en zeuren dat je zakdoekjes moet kopen...
word tijd dat NS hier iets tegen doet :@
Vandaag ook weer een paar zakdoek"verkopers"op de lijn Utrecht --Groningen.
Toen de 1e aanbieding kwam , keek ik zeer verbaasd .....en geirriteerd..."dit wil ik niet.."Toch waren er mensen die geld gaven......na Zwolle kwam er nog een keer iemand langs.
Op de terugweg ook weer iemand......
Eigenlijk bracht het mij ook weer op een idee......dit kan ik ook wel eens gaan doen......en als meerderen dit gaan doen, wordt het nog drukker in de trein........misschien nog wel concurrentie.....ha ha ha
Toch waren er mensen die geld gaven.....na Zwolle kwam er een ander persoon de briefjes neerleggen en ophalen. En dito op de terugweg.
Eigenlijk bracht het mij ook weer op een idee......stel, dat ik dit ook ga doen ...met nog meerderen....dan wordt het nog drukker in de trein.....ontstaat er misschien wel concurrentie. Dat zal een "gezellige boel "worden ha..ha..ha..
Mocht je de zakdoekjes vibe missen, start dan met reizen tussen Leuven en Antwerpen, lol
Dan is die inmiddels wel al heel lang bezig-al zal er wel geen boetestraf op plagiaat van die briefkes staan. In AUG maakte ik ook die rit met hetzelfde neerleggertje
Met een centje per persoon ben je ook wel heel lang bezig om een bedrag groot genoeg voor de huur op te halen.
In Engeland en Italie ook al zoiets mogen meemaken.
Ik zit net te lezen dat dit jaar de verkoudheidsgolf er een stuk eerder is en dat bij de drogisterijen naast mondkapjes ook dingen als neussprays, zakdoekjes, hoestsiroop en paracetamol massaal worden ingeslagen. Toch handig dat je één van die artikelen ook in de trein kan kopen. Kunnen ze die andere artikelen niet ook in het assortiment opnemen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.