Skip to main content

Weet iemand of het slachtoffer gered is? Ik zat eergisteren in de trein en volgens mij vertelde een passagier  hier wat over. Ze zei dat de zitcabine ofzo gesloten was, heeft Kampen Zuid een zitcabine dan?  de conducteur zei op een gegeven moment “je mag in de eerste klasse zitten. Daar is het wel warm” . Als een conducteur zoiets zegt, moet er wel iets heel  vreselijks gebeurd zijn. Hoe en wanneer zijn de passagiers trouwens geëvacueerd? Het signaal is wel verloren gegaan opeens op de radar. Dus ze sloten de trein ter plaatse gewoon af ofzo?

Wat is dit voor een wartaal?

Al zouden we weten wat je bedoelt, dan gaat dat niet bekend worden gemaakt.

Alsof ik de tijd ga nemen om alles gedetailleerder te formuleren

Alsof ik de tijd ga nemen om alles gedetailleerder te formuleren

Alsof wij de tijd gaan nemen om jouw vragen te beantwoorden als je niet eens de moeite neemt om je vraag duidelijk te stellen.

Weet iemand of het slachtoffer gered is? Ik zat eergisteren in de trein en volgens mij vertelde een passagier  hier wat over. Ze zei dat de zitcabine ofzo gesloten was, heeft Kampen Zuid een zitcabine dan?  de conducteur zei op een gegeven moment “je mag in de eerste klasse zitten. Daar is het wel warm” . Als een conducteur zoiets zegt, moet er wel iets heel  vreselijks gebeurd zijn. Hoe en wanneer zijn de passagiers trouwens geëvacueerd? Het signaal is wel verloren gegaan opeens op de radar. Dus ze sloten de trein ter plaatse gewoon af ofzo?

s het slachtoffer gered? Eergisteren zat ik in de trein en ik hoorde van een passagier dat er iets was gebeurd. Ze vertelde dat de zitcabine of iets dergelijks gesloten was. Heeft Kampen Zuid überhaupt een zitcabine? De conducteur zei later: 'Je mag in de eerste klasse zitten, daar is het wel warm.' Als een conducteur zoiets zegt, moet er wel iets ernstigs zijn gebeurd. Hoe en wanneer zijn de passagiers geëvacueerd? Ik hoorde dat het signaal ineens van de radar verdwenen was. Betekent dit dat de trein ter plaatse is afgesloten

Wij kunnen hier niets inhoudelijks over zeggen. Dat is niet toegestaan volgens de wetgeving. Hopelijk gaat het inmiddels wel goed met het slachtoffer.

Wij kunnen hier niets inhoudelijks over zeggen. Dat is niet toegestaan volgens de wetgeving. Hopelijk gaat het inmiddels wel goed met het slachtoffer.

Je wil ook zeggen dat passagiers die er wat van weten, niks mogen zeggen? Ik ben overigens van oordeel dat in een rechtsstaat deze gegevens wel gedeeld moeten worden. Het verkeer in de  maatschappij dient immers transparant te zijn. Het is zo een land dat deze rechten en plichten kent, maar altijd is er wel een uitzondering. Daarom ook dat er rechters zijn blijkbaar.

Het slachtoffer blijkt toch  te vrije lucht te zijn helaas. Vermoedelijk was wil ook niet gericht op intreden gevolg. Tragisch inderdaad.De overheid verbergt zulke informatie altijd, hoewel het belangrijk is om dit allemaal in te zien. Nu gaat het over een trein incident en is het wel gedeeld per nieuws.Maar er gebeuren een heleboel incidenten die verborgen worden. Dat de wetten iets anders voorschrijven, betekent dit niet dat het ook juist is. Maar goed. Ik zal de filosofie niet in. Sterkte aan de nabestaanden. Belangrijk om voortaan meer afstand van perrons te houden, nu het voldoende aannemelijk is dat het niet om een incident met opzet gaat.

Ik ben van mening dat dit soort incidenten helemaal niet besproken hoeven te worden op het forum. Maar goed, wie ben ik. 

Daar is het forum inderdaad niet voor bedoelt. Ik sluit daarmee ook dit topic.