Hi ik ben nieuw in de community dus heb ik geen idee wat ik nou kan vragen en wat niet iig had ik de vraag of het mogelijk is dat ik een klacht kan indienen over een bepaalde situatie in de trein? Het is nu wel al een aantal uur geleden gebeurd. Op dat moment dat het gebeurde was ik zo in shock dat ik niets durfde. Ik verstijfde helemaal. Maar ik wil er toch een melding over maken aangezien ik denk dat het niet de eerste keer is dat deze man zo iets naar meiden/vrouwen doet.
ik hoop dat iemand antwoord heeft op deze vraag. Ik heb overigens helaas geen foto’s van deze man of iets. Ik weet wel in welke trein en waar ik ongeveer zat.
Antwoord
klacht persoon in de trein
Beste antwoord door Floor NS
Hi Evi haarlem! Welkom bij de NS Community. Dit betreft een openbaar platform waar reizigers elkaar kunnen helpen met hun vragen.
Wat vervelend om te lezen dat je vandaag iets vervelends mee hebt gemaakt. Zou je willen delen wat voor situatie zich heeft voorgedaan? Mocht je het prettiger vinden om dit via een privébericht met mij te delen, dan kan dit ook zeker.
Betreft het een situatie waarbij je lastig werd gevallen door een andere reiziger of waarbij je een vervelend gesprek hebt gehad met een NS medewerker?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.