Koffer veloren | NS Community
beantwoord

Koffer veloren

  • 4 August 2022
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Wij zijn onze koffer kwijtgeraakt in de NS Intercity van Deventer naar Amersfort op 01-08-2022. De trein vertrekt om 16:47 uit Deventer en arriveert om 17:28 op Amersfort CS. De trein ging richting Den Haag centraal. We hebben het bij de NS gemeld als verloren en gevonden. Maar we konden geen aanvullende informatie geven, zoals waar we het hebben bewaard en welk compartiment. Het zat bovenop de stoelen in het tweede klas compartiment dat brede (dubbele deuren) heeft. We zaten op de hoek van de trein waar plaats is voor rolstoelen en buggy's. De koffer stond er bovenop. Een blauwe American Tourister koffer met zachte kaft. Kun je deze informatie toch gebruiken om de koffer te zoeken?
Het heeft veel dingen (babyspullen) die persoonlijke waarden voor ons hebben.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 4 August 2022, 11:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi nive en welkom op de NS Community! 

Ik begrijp heel goed dat je alle spullen graag zo snel mogelijk terug wil hebben. Goed dat je direct het formulier al hebt ingevuld. Via deze weg kan ik helaas geen extra informatie aan je melding toevoegen. Wel kun je hiervoor contact opnemen met onze gevonden/verloren voorwerpen afdeling. Dit kan telefonisch via 030-7515155 (optie 4-1-2), Twitter of Facebook.

@Lorena NS Bedankt voor je bericht. Ik zal doen

Reageer