Wil een daluren kaartje kopen, maar mijn retour reis begint om 15.09 uur, reisduur is ongeveer iets meer dan 2 uur. Dus ik zit om 16.00 uur nog 8n de trein. Mag dat ?
Met een daluren-kaartje mag je alleen in de daluren reizen en mag je tijdens de spits met dat kaartje niet in de trein zijn. Je zult voor het gedeelte van de reis na 16.00 uur een vol tarief kaartje moeten kopen of eerder vertrekken zodat je de reis gehele binnen de daluren maakt.
Wat voor kaartje wil je precies kopen? Als je een abonnement met korting in de daluren hebt, hoef je geen kaartje te kopen, maar moet je met je OV-chipkaart in- en uitchecken. In dat geval mag je je reis wel in de spits afmaken.
Als het om een actiekaartje gaat, dan geldt inderdaad de voorwaarde dat je je in de spits niet in de trein mag bevinden.
Ik vermoed dat het om een Jongeren Dagkaart Dal gaat, daarmee mag je doordeweeks na 16:00 niet in de trein zitten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.