Nieuwe stoelen ongeschikt voor lange mensen

  • 19 February 2021
  • 35 reacties
  • 1625 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 4

Ik hoorde onlangs van een kennis - een grotere kenner dan ikzelf - dat NS hier momenteel mee bezig is, en dat er online al een 3D-render van het voorlopige eindresultaat te vinden zou zijn. Nu kan ik hier niks over vinden, maar ik begreep dat de 1e klas voortaan nog meer op de 2e klas zou gaan lijken! Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig? Waar of niet, vrees in elk geval het ergste…..

 

….en dien een klacht in bij Rover, de provincies, NS zelf en wie dan ook. voor een inferieur product mag niet dezelfde prijs gerekend worden. 

Reputatie 4

addendum: de 1e klas zou er ongeveer zo uit moeten zien. Nu weet ik niet dat dit nog helemaal actueel is, want mijn bron is een artikel van maart 2020.

 

Verwacht dus het ergste: 1e klas wordt 2e klas met een laagje goudverf als trim.

Reputatie 5

Je ziet bijna overal het verschil in de stoelen eerste en tweede klas, maar helaas niet meer bij NS. En hoe ze de argumenten stoppen? Tja, er zijn nu minder en kortere treinen, daarom is het drukker, en daarom betaal je meer voor een zitplaats. En echt comfort? Vergeet dat maar. Wat een logica zeg.

Reputatie 5

addendum: de eerste klas zou er ongeveer zo uit moeten zien. Nu weet ik niet dat dit nog helemaal actueel is, want mijn bron is een artikel van maart 2020.

 

Ziet er best mooi uit! En hoe zit het met de tweede?

Reputatie 5

Arriva heeft gelukkig nog wel comfort in de eerste klas. Je ziet daar duidelijk het verschil tussen eerste en tweede, ook al zijn het niet al te lange afstanden. Als je daarna een sprinter binnenloopt lijkt dat helemaal niets…

Ik kan helaas niets vinden over de plannen over welke stoelen de DDNG gaan krijgen. Ik zal jullie signalen wel doorspelen. Hopelijk krijgen jullie het stukje reisgenot en comfort weer terug in de eerste klasse.

Reputatie 4

Liefst de mooie rode leren fateuils zoals in de ICM en de ICNG, uiteraard 👍🏼 dankjewel Erryt!

Ik wil ook graag reageren, want ook ik vind het onbegrijpelijk dat die hoofdsteun zo laag zit.

Als je in de trein zit mag je verwachten dat je stoel je niet pijn doet door uitstekende delen. Dat valt duidelijk onder de basis standaard voor een treinstoel.

Dus, nieuwe stoelen. Z.S.M. (!)

Reputatie 7
Badge

Dat zit er niet in vrees ik. 

Reputatie 5

Misschien wanneer de SLT wordt gerenoveerd...

Reageer