NS app IOS: materieelinzet heel apart. Heeft iemand deze samenstelling al zien rondrijden? | NS Community
beantwoord

NS app IOS: materieelinzet heel apart. Heeft iemand deze samenstelling al zien rondrijden?

  • 6 November 2021
  • 5 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 4

Vanochtend (6-11-2021) zag de materieelsamenstelling Breda-Roosendaal er als volgt uit…Iemand al deze bijzondere samenstelling gespot? Er hingen namelijk ook nog een aantal IC rijtuigen achter met als sluitstuk ook weer een Traxx loc.

 

 

icon

Beste antwoord door Julian 7 November 2021, 07:13

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Ik weet wel zeker dat de iOS app van slag was, want volgens https://www.rijdendetreinen.nl/treinarchief/2021-11-06/3625 waren het gewoon een SNG3+4 en de Android app en Treinposities zeggen dat ook.

Verloop planning van deze rit

Versie Ontvangen Vanaf Materieel
1 2021-11-03 07:38:08 Dieren SNG-4,SNG-3
2 2021-11-06 03:30:06 Dieren SNG-4 2744,SNG-3 2359
Reputatie 7
Badge +1

Volgensmij gaat het wel vaker mis met SNG en ICD. Zo zou deze Intercity Direct met SNG gaan rijden. Dat kan natuurlijk niet. In mijn geval wel de Android app.

 

Het is inderdaad een bekende bug die zo af en toe de kop opsteekt als de treinsamenstelling onbekend is, vandaar dat er ook 'onbekend' of '0,0' bij het veld Treinstel staat.

Reputatie 7
Badge +1

Ik had trouwens laatst helemaal een bijzonder reisadvies:

Bij het openen van onderstaande rit:

Kwam dit tevoorschijn:

 

Reputatie 7
Badge

Apart hoor dat NS materiaal wordt ingezet voor een stoptrein van Innsbruck naar Kufstein :smile:

Reageer