Vandaag heb ik 7 minuten zitten staren naar een scherm in de intercity om te zien welke route/stations er komen tot ik aankom. 7 minuten reclame en informatie maar geen reisinformatie. Waar zijn die route kaartjes met tussenstops? Waarom word reizen zonder telefoon zo onmogelijk gemaakt
Bladzijde 1 / 1
Dan was er een storing in de reisinformatie. De conducteur zou de stations om moeten roepen, maar doet dat meestal niet.
Zo af en toe komt het voor dat er geen reisinformatie wordt getoond, maar wel reclames.
Meestal staat het dan op een statisch beeld met een foto van een trein en gras, soms dus niet.
Dit komt inderdaad door een storing in de reisinformatie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.