beantwoord

smerige trein

  • 2 March 2024
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Waarom worden de treinen niet meer schoongemaakt.  Zit nu in de trei n van 12.37 van uur Haarlem naar  Leiden, ik kan amper naar buiten kijken  

icon

Beste antwoord door Melissa NS 2 March 2024, 13:12

Bekijk origineel

4 reacties

Waarom worden de treinen niet meer schoongemaakt.  Zit nu in de trei n van 12.37 van uur Haarlem naar  Leiden, ik kan amper naar buiten kijken  

Er lijken flinke inderdaad achterstanden bij het wassen te zijn. Wat de reden is weet ik niet, het kan zijn dat er (weer) defecte wasinstallaties zijn of dat het met personeel te maken heeft De vele regen helpt natuurlijk ook niet.

Mijn excuses voor het ongemak! Ik heb er een melding van gemaakt, hopelijk wordt de trein snel in de rotatie meegenomen!

Reputatie 5

Waarom worden de treinen niet meer schoongemaakt.  Zit nu in de trei n van 12.37 van uur Haarlem naar  Leiden, ik kan amper naar buiten kijken  

Er lijken flinke inderdaad achterstanden bij het wassen te zijn. Wat de reden is weet ik niet, het kan zijn dat er (weer) defecte wasinstallaties zijn of dat het met personeel te maken heeft De vele regen helpt natuurlijk ook niet.

Nou, het lijkt alsof SLT's helemaal niet schoongemaakt worden. De vorige keer dat ik in een schone SLT zat kan ik me niet eens herinneren. En de regen? Die is er binnenkort bijna niet meer. Goede tijd om alle treinen weer eens schoon te maken, NS!

 

 

Nou, het lijkt alsof SLT's helemaal niet schoongemaakt worden. De vorige keer dat ik in een schone SLT zat kan ik me niet eens herinneren. 

Bij SLT schijnt de laklaag beschadigd te zijn. Er is vorig jaar geëxperimenteerd met coating maar dat was kennelijk niet echt een succes want dat is niet doorgezet. Een echte oplossing zal er pas komen met de midlife revisie (vanaf 2026).

Reageer