beantwoord

tas verloren in IC van brussen naar amsterdam

  • 10 March 2024
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Wat moet ik doen als ik mijn rugzak ben verloren ( gestolen) van brussel naar amsterdam?

Heb al een verzoek gedaan maar ik kon als begin locatie niet brussel selecteren. Werkt ns met station antwerp, Brussel mid, centraal en zuid of is dit een hopeloos geval en ben ik mijn tas voor altijd kwijt? 

Met vriendelijke groet,

Ngoc

icon

Beste antwoord door Vareo 10 March 2024, 14:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is niet zo vreemd dat u geen station in België kunt opgeven. Breda lijkt me dan een noodgedwongen optie. Het betekent ook helemaal niet dat u uw tas voorgoed kwijt bent. Een flink deel van de verloren. voorwerpen komt terug. In Amsterdam loopt de conducteur door de trein en neemt de achtergelaten voorwerpen mee. Hij brengt ze vervolgens naar het station een geeft ze af. Daar komen ze bij snel in een realtime database en de afdeling Gevonden voorwerpen kan dat inkijken als u belt naar 030 7515155, afdeling Gevonden voorwerpen.Het kan lucht geven even te bellen.

Reputatie 7
Badge

Hangt ervan af waar de tas verloren/gestolen is. Als dat in België was dan kan NS daar niks mee beginnen. Wellicht dat een melding bij NMBS ook nodig is.

Reputatie 7
Badge +1

Als je denkt dat het in België is gebeurd, vul dan zeker ook het formulier van de NMBS in:

https://www.belgiantrain.be/nl/support/customer-service/lost-item

Wat moet ik doen als ik mijn rugzak ben verloren ( gestolen) van brussel naar amsterdam?

Maakt me meer zorgen dat de rugzak is meegenomen en niet is achtergelaten dichtbij enige station.

Heb al een verzoek gedaan bij de NS en NMBS maar ik kon bij ns als begin locatie niet brussel selecteren. En bij NMBS niet eind locatie amsterdam centraal. Werkt ns met station antwerp, Brussel mid, centraal en zuid of is dit een hopeloos geval en ben ik mijn tas voor altijd kwijt? 

Met vriendelijke groet,

Ngoc

Reputatie 7
Badge

Waarom opnieuw dit topic openen? U heeft in het vorige topic al antwoord gekregen.

Wist niet precies hoe het werkte en had perongelijk al op beantwoord gedrukt, vandaar.

Reageer