Upgrade | NS Community
beantwoord

Upgrade

  • 24 October 2022
  • 6 reacties
  • 221 Bekeken

Ik wil mijn dalabonnement voor 1 dag upgraden naar 1e klas voor € 2,50 (aanbod NS). Nu staat erbij dat ik dan samen kan reizen. Is dat ‘samen’ met mijn medepassagier of met mijn abonnementskaart, dat is niet duidelijk ?

icon

Beste antwoord door Robert B 24 October 2022, 22:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik ken deze aanbieding niet, dus weet niet wat de voorwaarden zijn. Misschien weet @Robert B meer?

Het klinkt alsof hier wordt verwezen naar de Samenreiskorting. Daarover vind je hier meer.

Reputatie 7
Badge +3

Doet mij denken aan de aanbieding die ik begin oktober in de mail kreeg, alleen stond daar volgens mij nergens “samen” bij.

Zie mijn screenprintjes uit een eerder topic 

 

Maar misschien is er intussen al weer een nieuwe aanbieding. Ik krijg ook niet alles, de Meereisretour aanbiedingen heb ik ook niet ontvangen, deze upgrade van begin oktober wel.

 

Reputatie 7
Badge +3

 

 

Ik krijg ook niet alles, de Meereisretour aanbiedingen heb ik ook niet ontvangen, deze upgrade van begin oktober wel.

 

Ik krijg nog steeds geen aanbiedingen, al jaren niet. Ik val blijkbaar niet (meer) in de speciale doelgroep waarvoor de aanbiedingen bestemd zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Dat heb je inderdaad al vaker gemeld en het lijkt me meer dat er iets erg verkeerd zit in je account waardoor je dit niet meer krijgt en wat blijkbaar niet gefixt kan worden, en niet dat je bewust wordt uitgesloten. Ik vind het wel een bijzonder slechte zaak dat niemand van NS dit kan verhelpen of dat het systeem zo brak is dat ze het niet kunnen vinden. 

Badge +3

Zal inderdaad gaan om de 1e klas upgrade die je (altijd?) kan/kon kopen voor € 10,00 maar na invullen van een kortingscode maar € 2,50 zou kosten?

Dat heeft helemaal niets met ‘samen’ te maken inderdaad. 

Had hem voor 15 oktober verzilverd (en in de NS app dus, maar helaas niet ‘gebruikt’ wegens persoonlijke omstandigheden). Dagje later of andere datum dan maar? Nee pech!​​​

Als het om 1e klas reizen gaat maakt het sowieso bijzonder weinig uit. Doe vooral eerst maar wat controle in de trein! 😴

De calculerende reiziger wint, dus wie zou dat niet doen?

Betalen voor 1e klas (abonnement) is dus volkomen onzin.

Dan zit er dus een student of toerist op ‘jouw plek’ (student zegt ‘so what ouwe’!?)

Waar is de HC om dat te ‘fixen’? De kans bestaat dat ‘ze’ 1e klas reisrecht hebben… 😴

Verder niet van belang voor @Pardon48 natuurlijk.

Ikzelf reis 1e klas wanneer dat me uitkomt. Daarvoor niet betalen (zoals ‘gewoon’ 2e klas moeten reizen omdat je moet staan) is een logische keuze.

Reageer