Skip to main content
Antwoord

verloren tas, 25002047

  • January 28, 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hoi, 

Ik heb al een week geleden de 15 euro voor het opsturen van mijn verloren tas, maar ik heb nog niet terug gehoord over de verzending daarvan. 

Hopelijk weten jullie iets meer hierover.  

Alvast bedankt, 

Beste antwoord door MoDe

Dag ​@Yara Yousef 

Helaas kunnen wij jou niet verder helpen. Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Het beste kun je bellen, chatten of via X en Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 28, 2025

Dag ​@Yara Yousef 

Helaas kunnen wij jou niet verder helpen. Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Het beste kun je bellen, chatten of via X en Facebook contact opnemen met NS klantenservice.