Wanneer worden de treinramen schoongemaakt? Ik zie alleen nog maar modderlandschappen ipv winterlandschappen. Was naar buiten kijken niet de lol van treinreizen?
Niet zolang het vriest.
Niet zolang het vriest.
Het heeft vorige maand nauwelijks gevroren en bijna alle treinen van NS zijn bijzonder vies. Ik ben het eens met TS dat NS bijzonder weinig doet aan de reinheid van het materieel.
Zoals altijd bezuinigingen.
Hallo Rosa-Marinha en welkom bij de NS Community,
Helaas verloopt de schoonmaak van onze treinen niet altijd vlekkeloos. Dit komt deels door personeelstekort als door een uiterst complex logistiek proces. Door smerige treinen bij ons te melden kunnen wij deze specifieke treinen beter inplannen. Je zal ons dus erg helpen door deze trein via onze klantenservice te melden. Meer informatie over het schoonmaak proces van onze treinen kan je op onze website vinden.
Helaas verloopt de schoonmaak van onze treinen niet altijd vlekkeloos.
Als het vlekkeloos was, zou er helemaal niet schoongemaakt hoeven te worden
Door smerige treinen bij ons te melden kunnen wij deze specifieke treinen beter inplannen.
Helaas is NS dat specifieke stadium al ruimschoots voorbij. Ondertussen kunnen reizigers denk ik beter de schone treinen melden (als die er überhaupt nog zijn) zodat die een keer overgeslagen worden. Anders blijf je melden
Niet zolang het vriest.
Het heeft vorige maand nauwelijks gevroren en bijna alle treinen van NS zijn bijzonder vies. Ik ben het eens met TS dat NS bijzonder weinig doet aan de reinheid van het materieel.
Woon jij wel in Nederland?
Er waren 15 vorstdagen en 2 vriesdagen (of 4-5 vriesdagen in het zuidoosten en zuiden) in januari, dat zijn 17-20 dagen waarin de minimumtemperatuur onder nul lag.
Door smerige treinen bij ons te melden kunnen wij deze specifieke treinen beter inplannen.
Personeel op de trein kan dat toch melden, zij zien toch ook wel dat het ontzettend vuil is?
Treinstel 8737 was wel bijzonder smerig gisteren. Er was bijna geen NS-geel meer te bekennen, het hele ding was dof bruin.
Niet zolang het vriest.
Woon jij wel in Nederland?
Er waren 15 vorstdagen en 2 vriesdagen (of 4-5 vriesdagen in het zuidoosten en zuiden) in januari, dat zijn 17-20 dagen waarin de minimumtemperatuur onder nul lag.
Ik was met mijn geest nog in januari en bedoelde dus december, maar zoals op diverse plaatsen op dit forum valt te lezen is het vieze treinen inmiddels een door het hele jaar lopend probleem. Eens met
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.