Het verbinden met WiFi lukt niet, ik krijg geen popup. Als ik vervolgens naar nstrein.ns.nl ga lukt het ook niet en via Google.nl ook niet. Ik bevind mij nu in treinstel 8646, intercity van Heerlen naar Enkhuizen. Ik heb een lange afstand af te leggen meerdere malen per week en loop steeds vaker tegen dit probleem aan.
Bladzijde 2 / 2
U zult dan uw data-abonnement aan moeten spreken. Wifi in de trein is niet iets waar u recht op heeft. U kunt zich er ook niet op beroepen als u daardoor informatie mist.
Het werkt vaker niet dan wel, ze kunnen er beter mee stoppen scheelt een hoop verwarring en vragen. En de meeste mensen hebben nu toch unlimited data op hun telefoon…
Edit: typo
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.