beantwoord

zeep in trein wc's

  • 7 September 2022
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Hoe kan het dat er in een trein die helemaal van Den Helder naar Nijmegen gaat in geen enkele wc zeep aanwezig is? De wc's vermijd ik al als de pest gezien ze enorm smerig zijn, de stank was er niet te harden maar ja als je moet moet je. En dan kom je er ook nog eens achter dat er geen zeep is... Dat is hardstikke smerig en zeker anno 2022 ga ik er toch wel vanuit dat men het belang van zeep in ziet.

icon

Beste antwoord door bahnrider 7 September 2022, 19:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

OP die letterlijke vraag kan je vast wel helemaal zelf het antw bedenken. Al zullen taalkundigen het een retorische vraag noemen, omdat je dus eigenlijk wat anders naar voren wenst te brengen.

Dus-nou ff doordenken, daar hou ik erg van: begin een uitzendburo voor gekwalificeerde schoonmaakkrachten die ook nog bij nacht&ontij best wel willen werken voor een magere verdienst en meldt je dan bij HGB III te Utrecht-gouwe greep, de kassa gaat rinkelen. En na heel korte tijd lopen al die krachten weg of hebben geen zin meer of wat dan ook en dan mag jij vanwege contract helemaal alleen zelf bij nacht&ontij die gore toiletten kuisen! En daarvoor naar de HEMA of de VEN om wat van die grootcontainers met vloeib zeep in te slaan-om dan te horen te krijgen-op, vervoersproblemen-treinen staken-fabrieken dicht-etc.

Om die reden neem ik altijd desinfectiespray mee. Die behoorde vanwege Corona al tot de standaarduitrusting in mijn tas. 
 

Reputatie 7
Badge

Schone wc's in Nederlandse treinen bestaan bijna niet meer. Dat weet elke ervaren reiziger.

Reageer