Zet NS-flex aan

  • 3 February 2023
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Momenteel loopt er weer een reclamecampagne van NS met de titel Zet NS-flex aan. Filmpje in de reclame stamt waarschijnlijk uit de jaren 80, want ik zie in de deuropening een conducteur staan, die de reizigers persoonlijk begroet.

Mijn ervaringen van gisteren nopen mij eerder om NS Flex juist uit te zetten eerlijk gezegd. Ik reis Dal-Vrij eerste klas en had gisteren een vermoeiende dag voor de deur. In de eerste plaats 0m 5;50 uur een sprinter met haperende deuren, hierdoor liep ik mijn aansluiting op Amsterdam CS mis. Vervolgens door in de trein naar Utrecht, in Utrecht overgestapt op de trein naar Eindhoven. Op de terugweg van Eindhoven de trein van 18.34 uur. NS presteert het om op donderdagavond vlak na de spits met een VIRM-4 te rijden. 

De trein was natuurlijk bomvol en alle 1e klas plaatsen werden ingenomen door 2e klas reizigers. Reis verliep natuurlijk zeer rumoerig, stilte wagon werd natuurlijk ook volledig genegeerd. Personeel de hele dag weer niet gezien. Ook niet de conducteur die mij bij de deur een prettige dag verder wenste...

 

Voor dat product betaal je inmiddels toch ook wel een behoorlijk bedrag.   


1 reactie

Het probleem met onzichtbaar personeel en geen controle in de eerste klas is bekend. Het boeit NS echt geen moer, behalve de conducteurs die hun werk wel serieus nemen.
 

Reageer