Op 7 oktober, de dag waarop ik een tas vergeet in Haarlem station maak ik onmiddellijk een melding.
In die mail staat dat ik binnen de 3 dagen een update zou krijgen.
Na verschillende keren een poging te hebben ondernomen met het amper te bereiken klantendienst, krijg ik op 25 oktober eindelijk iemand in de chat die me leuk meld dat mijn tas werd gevonden maar dat ik er jammergenoeg niet meer zelf kan omkomen.
Verzendkosten waren 15 euro werd me gemeld. Tot ik vandaag mail ontvang… wat een lachertje ! 47 euro vragen wordt er gevraagd om een tote bag op te sturen naar België.
De klantendienst weet dat ik in België woon, ik moest mijn postcode doorgeven, in België werken we alleen met cijfers, niet met letters in de postcode.
Ik vraag me af in welke tijd we leven dat een pakje 47 euro kost om te versturen.
Hadden jullie jullie job gedaan dan kon ik iemand vragen om mijn tas af te halen. Maar daar schoten jullie tekort en ik zit met een belachelijke kost !
Antwoord
Zotte verzendkosten !!
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Carolinetje en welkom bij de NS Community,
Spijtig dat je zoveel verzendkosten dient te betalen om je tas weer terug te krijgen. Het kost inderdaad meer als het voorwerp naar het buitenland moet worden opgestuurd. Ik wil een ieder hier vragen het netjes en beschaafd te houden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.