Skip to main content
Antwoord

Zotte verzendkosten !!

  • October 28, 2024
  • 10 reacties
  • 283 Bekeken

Op 7 oktober, de dag waarop ik een tas vergeet in Haarlem station maak ik onmiddellijk een melding.
In die mail staat dat ik binnen de 3 dagen een update zou krijgen.
Na verschillende keren een poging te hebben ondernomen met het amper te bereiken klantendienst, krijg ik op 25 oktober eindelijk iemand in de chat die me leuk meld dat mijn tas werd gevonden maar dat ik er jammergenoeg niet meer zelf kan omkomen.
Verzendkosten waren 15 euro werd me gemeld. Tot ik vandaag mail ontvang… wat een lachertje ! 47 euro vragen wordt er gevraagd om een tote bag op te sturen naar België.
De klantendienst weet dat ik in België woon, ik moest mijn postcode doorgeven, in België werken we alleen met cijfers, niet met letters in de postcode.
Ik vraag me af in welke tijd we leven dat een pakje 47 euro kost om te versturen.
Hadden jullie jullie job gedaan dan kon ik iemand vragen om mijn tas af te halen. Maar daar schoten jullie tekort en ik zit met een belachelijke kost ! 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Carolinetje en welkom bij de NS Community,


Spijtig dat je zoveel verzendkosten dient te betalen om je tas weer terug te krijgen. Het kost inderdaad meer als het voorwerp naar het buitenland moet worden opgestuurd. Ik wil een ieder hier vragen het netjes en beschaafd te houden. ​​​​​​

10 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • October 28, 2024

Heel vervelend voor u. Maar liever dat dan die tas nooit meer terugzien, toch. 


  • October 28, 2024

Hi @Carolinetje,

Ik kan me best verplaatsen in je frustratie. Maar dat je zo hoog van de toren blaast, is echt nergens voor nodig. Niemand van ons is jouw tas vergeten. Dus ik denk dat je boosheid ook voor een groot deel op je zelf gericht is.

Hopelijk word je snel herenigd met je tas en lucht het je op, dat je stoom hebt kunnen afblazen hier.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • October 28, 2024

jaja Helpende Hand 😂

Dus jij vind het normaal dat er 47 euro wordt aangerekend ?

Jij bent blijkbaar nog nooit iets vergeten…. mister perfect


  • October 28, 2024

Bedankt voor je compliment. Toch moet ik je teleurstellen. Ik ben verre van perfect. Ook ik ben in mijn hele leven al zoveel vergeten.

Wat ik daarvan geleerd heb is, dat je je frustratie beter niet kunt botvieren op mensen, die er niets aan kunnen doen. 

En gebeurde het toch, dan bood ik nadien mijn verontschuldiging oprecht aan.

En ja, het is een fors bedrag wat je moet betalen om je tas te laten opsturen 

Dit is een openbaar forum, waar reizigers andere reizigers proberen te helpen. Ook jou. Alleen wij kunnen niet bij gegegevens van elkaar.

Ben je het bijvoorbeeld niet eens met hoe de klantenservice je heeft geholpen of de kosten te hoog vinden, dan kun je beter klagen bij die klantenservice of overwegen zelfs een klacht in te dienen. 


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • October 28, 2024

Je leert er in iedergeval van dat je je spullen niet moet vergeten ☺️, nou ja of niet. Maar dan kun je de volgende keer beter boos op jezelf zijn :)


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • October 28, 2024

Dat de kosten zo hoog uitvallen komt omdat het een aangetekend pakket is en administratie kosten er bovenop komen.

Dan kom je dus uit op rond de 15 euro.

 

Naar het buitenland versturen is overduidelijk duurder en dat weet je nu zelf ook.


EUreiziger24
  • Reisleider*
  • October 28, 2024

​​​​​

Maar dat je zo hoog van de toren blaast, is echt nergens voor nodig. Niemand van ons is jouw tas vergeten. Dus ik denk dat je boosheid ook voor een groot deel op je zelf gericht is.

Wat een vreselijk denigrerende rotopmerking. Vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt of gewoon altijd zo onbeschoft? Ga je schamen. 


  • October 28, 2024

@EUreiziger24 bedankt voor je feedback. Beide suggesties zijn niet van toepassing.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 28, 2024

Hallo Carolinetje en welkom bij de NS Community,


Spijtig dat je zoveel verzendkosten dient te betalen om je tas weer terug te krijgen. Het kost inderdaad meer als het voorwerp naar het buitenland moet worden opgestuurd. Ik wil een ieder hier vragen het netjes en beschaafd te houden. ​​​​​​


  • October 28, 2024

Mocht ik iemand gekwetst hebben, mijn welgemeende excuses.