50 % korting op interrail | NS Community

50 % korting op interrail


Reputatie 7
Badge

T/m 10 mei kun je zeer voordelig een interrail aanschaffen. Vanwege het 50-jarig bestaan van Interrail is er 50% korting op de continu passen voor 1, 2 en 3 maanden. Zowel papier als mobiel. Meer informatie op de website interrail.eu


37 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat is een aanbieding van niks. Bijna niemand koopt een continu pas.

Reputatie 7

Een pas van 1 maand is nog te doen, maar 3 maanden? Zijn er veel mensen die normaal gesproken zo'n langdurige pas kopen? Je moet wel veel vakantiedagen hebben😁

Reputatie 7
Badge +1

Kenne jullie nou echt niet meer reejkenuh?

3 maand (senior) is dan 406€. Kan je 13 weekends mee op stap. Er is echt niemand die je verplicht al die tijd rond te reizen. Voor het steeds herhaalde NL deel gebruik je gewoon weekendvrij.

Er zijn elk jaar (in normale tijden) 1000en USAers and Canucks etc die als college student the grand tour of EUR on the train maken en dan proberen zo veel mogelijk landen te scoren. En zelfs voor een reislustige NL student is 2 mnd best te doen-althans ik kan dat destijds heel goed.

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie toch andere prijzen maar hoe dan ook, het verschil tussen 1 maand continu en drie maanden continu is relatief gering. Tweede klas 554/745 en eerste klas 737/992. Edit: aangepast.  Ik gaf prijzen, maar het kan nog goedkoper, ;-)

 

Ik vind dit best een mooie aanbieding, 😉 Een maand van de drie eerste klas omgerekend voor Edit €180, nou, ik ben voor een retour Frankfurt vaak al meer kwijt. 

 

Dank voor de tip Vareo!

Reputatie 7
Badge +1

Ik zie toch andere prijzen maar hoe dan ook, het verschil tussen 1 maand continu en drie maanden continu is relatief gering. Tweede klas 554/745 en eerste klas 737/992.

Is me niet duidelijk waar je die prijzen ziet. Met deze aanbieding is 1 maand/3 maanden voor een senior 302/406 in 2e en 402/541 in 1e klas.

https://www.interrail.eu/nl/50th-anniversary/next-stop-big-adventure-sale

Reputatie 7
Badge +4

Klopt en het is inderdaad niet te geloven. Nooit gedacht dat Bommel dit ooit nog serieus zou overwegen, lol.

Een paar hoofdsteden en je hebt het er al bijna uit.

 

 

Reputatie 7

3 maand (senior) is dan 406€. Kan je 13 weekends mee op stap. Er is echt niemand die je verplicht al die tijd rond te reizen. Voor het steeds herhaalde NL deel gebruik je gewoon weekendvrij.

Omgerekend goedkoop inderdaad. Heb even gezocht op toeslagen en reserveringskosten op lange-afstandstreinen. Zag dat bijv. voor Eurostar die 34 tot 38 euro per rit is - als er plek is tenminste. Voor veel internationale lange-afstandstreinen ligt de toeslag rond dat tarief. Best veel vind ik. Maar goed, dan nog zal het vast goedkoper zijn dan losse kaartjes ver vooruit boeken. 

Reputatie 7
Badge +1

3 maand (senior) is dan 406€. Kan je 13 weekends mee op stap. Er is echt niemand die je verplicht al die tijd rond te reizen. Voor het steeds herhaalde NL deel gebruik je gewoon weekendvrij.

Omgerekend goedkoop inderdaad. Heb even gezocht op toeslagen en reserveringskosten op lange-afstandstreinen. Zag dat bijv. voor Eurostar die 34 tot 38 euro per rit is - als er plek is tenminste. Voor veel internationale lange-afstandstreinen ligt de toeslag rond dat tarief. Best veel vind ik.

Alle internationale treinen waar de SNCF bij betrokken is hebben (te) hoge toeslagen. Eurostar 30/38€ (2e/1e klas). Parijs - Barcelona 34/48€ en zo nog een paar. Uiteraard met beperkte beschikbaarheid.

Reputatie 7
Badge

Mij valt vooral het verschil tussen 1e en 2e klas op voor de TGV Parijs-Stuttgart. Eerste klas is ruim het dubbele van tweede klas. 

Reputatie 7
Badge +1

Mij valt vooral het verschil tussen 1e en 2e klas op voor de TGV Parijs-Stuttgart. Eerste klas is ruim het dubbele van tweede klas. 

Ik dacht dat er in 1e klas eten bij zat.

Reputatie 5

Zijdelings gerelateerd: In de laatste editie van Spoor staat een verhaal over 50 jaar Interrail.

https://spoormagazine.ns.nl/april-2022/ns-international-interrail

Na het stukje gelezen te hebben vraag ik me toch werkelijk af welk reclamebureau NS heeft ingehuurd om dit blad te maken. Moeite nemen om een paar zaken te dubbel checken hebben zij in ieder geval niet gedaan:

 

Historische parels

Wil je liever wat meer zonzekerheid, ga dan voor bijvoorbeeld Dubrovnik in het uiterste puntje van Kroatië. Volgens velen is dit een van de mooiste steden van het land. Het historische centrum staat zelfs op de UNESCO Werelderfgoedlijst. Tijdens een wandeling over de bekende stadsmuren ontvouwt zich een adembenemend uitzicht over de oranje daken van de historische stad en de azuurblauwe Adriatische Zee. Met de Interrail Global Pass reis je vanuit Kroatië vervolgens in zo’n zeven uur weer door naar Athene of de parelwitte stranden bij Thessaloniki.

 

Really? Dubrovnik heeft geen spoorlijn/station meer, maar wellicht is Interrail geldig op een busdienst naar Dubrovnik. En dan, in zeven uur van Dubrovnik naar Athene of Thessaloniki, per trein? Hier klopt echt helemaal niets van.

Reputatie 7
Badge

Wat een pijnlijke teksten. Vrijheid, blijheid en flexibiliteit. En volgens mij is er geen treinverkeer naar Griekenland via Idomeni.

Reputatie 7

Je wordt op het verkeerde been gezet omdat je als treinreiziger iets anders verwacht/ ergens anders vanuit gaat. Maar letterlijk fout lijkt de tekst over Dubrovnik niet. Want nergens wordt gezegd dat je exact daar met de trein naartoe reist en vanuit Dubrovnik ook weer per trein vertrekt. Je vertrekt weer vanuit Kroatië, staat er…. Je kan het opvatten zo je wilt 🤔 

Reputatie 7
Badge +1

Je wordt op het verkeerde been gezet omdat je als treinreiziger iets anders verwacht/ ergens anders vanuit gaat. Maar letterlijk fout lijkt de tekst over Dubrovnik niet. Want nergens wordt gezegd dat je exact daar met de trein naartoe reist en vanuit Dubrovnik ook weer per trein vertrekt. Je vertrekt weer vanuit Kroatië, staat er

Dat klopt, maar in 7 uur kom je van Kroatië met Interrail (dus met de trein) echt niet naar Athene of Thessaloniki. Zelfs niet toen er nog treinen reden.

Reputatie 7
Badge +4

Vandaag de laatste dag van het aanbod, dus wie nog met de helft reductie wil reizen….

Leuke aanbieding. Helaas ben ik nu al uren bezig met boeken. Ik kom tot het winkelwagentje. De kassa ligt buiten bereik. 

Is er een andere manier om de interrail global pass met korting te boeken? 

Reputatie 7
Badge +4

De site ligt er uit en ook proberen contact te maken via NSInternational of aanverwant lukt niet. Die verwijzen naar een site die er dus uit ligt, zoals we merkten.

 

Men moet haast wel met wat uitstel komen als de site weer in de lucht is. Ik zag kort een poging om het aantal resterende uren met zes uit te breiden, maar dat is niet voldoende midden in de nacht.

Reputatie 7
Badge +3

Leuke aanbieding. Helaas ben ik nu al uren bezig met boeken. Ik kom tot het winkelwagentje. De kassa ligt buiten bereik. 

Is er een andere manier om de interrail global pass met korting te boeken? 

Over een paar uur proberen als de meeste mensen slapen?

Reputatie 7
Badge +4

De deadline is vannacht twaalf uur. Er zal ongetwijfeld wat uitstel komen. Nu fout 403.

Reputatie 7
Badge +3

Is verlengd tot 6 uur 's morgens.

 

Reputatie 7
Badge +4

Speedy Mozales ;-)

Badge +3

Raar dat men zo laat nog wil bestellen… maar inderdaad 

'Door deze actie (Interrailactie) is de site van Interrail soms overbelast en kunt u problemen ervaren met het boeken. We raden u aan het na 5 of 10 minuten nog een keer te proberen.' Zeg maar permanent overbelast... niet door te komen gewoon 

Reputatie 7
Badge +4

Het kan al een paar uur niet @Robert B Het is de deadline en bestellen hoort een paar uur daarvoor nog wel te kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik lees is dat er eerst problemen waren met betalen, de website op zich werkte wel, later lag de hele website eruit, de 403 die Thom al aangaf. Nu geen 403 error meer, geen idee of betalen nu wel lukt. Maar de site was/is blijkbaar flink overbelast. 

 

Probeer anders https://allaboard.eu/interrail-50 , ik zie op Twitter dat het iemand daar wel gelukt is. 

https://twitter.com/hennietibben/status/1524133929925685249

Maar weet niet of daar ook de verlengde tijd tot 6 uur 's ochtends geldt.

Badge +3

https://twitter.com/AlexTemmingh/status/1524138430061555712 (blij/geholpen met de info van ‘Mozales’ over verlengd tot 6 AM) 🤣

Reageer