beantwoord

compensatie

  • 2 September 2022
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

2 juli compensatie aangevraagd, alleen bevestiging vd NS gekregen, voor de rest geen actie.. nr : 601460665

graag reactie of mijn vraag wel in behandeling is genomen..

icon

Beste antwoord door Olav93 2 September 2022, 17:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge

Dit is een community voor reizigers om andere reizigers te helpen, @AsdeB Medereizigers als ik kunnen deze vraag echter natuurlijk niet met zekerheid voor u beantwoorden. Helaas zult u daarvoor via telefoon, chat of social media contact moeten zoeken met de klantenservice. Daarnaast is er een kans dat een moderator hier uw vraag wel doorzet binnen NS, dus dat kunt u ook nog even afwachten, maar dit gebeurt helaas lang niet altijd (meer).

Inhoudelijk kan ik u wel melden dat de NS klantenservice chronisch overblast is en achterloopt. Het zou mij dus totaal niet verbazen als uw verzoek inderdaad nog in behandeling is en het zelfs nog wel even duurt tot u antwoord krijgt.

Reageer