Ik heb een vraagje mijn trein naar IC naar Berlijn vanuit Amsterdam van 7.10 is uitgevallen op 7-08-2023 hiervoor heb ik compensatie aan gevraagd. hier stond niet bij dat de trein geannuleerd was. Ik vraag me af of dat verschil maakt in vergoeding/compensatie als je vertraging of annuleren invult. Zo ja wil ik graag weten hoe ik dat dan moet aan vragen.
Compensatie van ns
Beste antwoord door Lorena NS
Hey Naomi15092001 en welkom op de NS Community!
Als je via het e-mailformulier een vergoeding hebt aangevraagd, staat vertraging en uitval onder één categorie. Via deze weg wordt je doorgeleid naar het formulier voor ‘Aanvraag compensatie bij vertraging’. Dit is voor zowel vertraging en uitval. Mocht jouw verzoek uiteindelijk niet behandeld zijn zoals je zou willen, kun je ook in bezwaar gaan in een reactie. Ik moet er alleen wel zeggen dat het dan (op dit moment) een aantal maanden kan duren voordat het opnieuw in behandeling wordt genomen in verband met de drukte.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.