Ik heb enkele dagen geleden een internationaal ticket Berlijn - Breda geboekt voor morgen. Deze verscheen toen direct in de NS app onder "tickets". Inmiddels is het ticket verdwenen. Als ik het ticket wil importeren via een link in de mail, krijg ik de meldong dat dit reeds gebeurd is. Waar is mijn ticket gebleven?
Antwoord
Geen E-ticket
Beste antwoord door Macklobell
Ik heb enkele dagen geleden een internationaal ticket Berlijn - Breda geboekt voor morgen. Deze verscheen toen direct in de NS app onder "tickets". Inmiddels is het ticket verdwenen. Als ik het ticket wil importeren via een link in de mail, krijg ik de meldong dat dit reeds gebeurd is. Waar is mijn ticket gebleven?
Toen ik een internationaal ticket boekte zat het ticket in de NS international App. (blauw gekleurd) Misschien zit hij daarin?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.