Single geboekt in de nachttrein van München naar Venetië op 13 september 2022. Uur van tevoren werd bekend gemaakt dat die niet reed. Daar sta je dan in een stad waar de hotels overboekt waren (Messe). Heeft bakken met geld gekost. Op 17 september een klacht / claim ingediend. Duurt nu bijna 5 maanden. NS International beloofde per mail op 11 november: personeelsachterstand is ingelopen, we lopen nu in op de behandeling van de klachten. U heeft nog dit jaar een reactie. Toe bleef het (weer) stil. Voor het geval NS meekijkt: gaat om boeking met code GLXXJHM. Ik overweeg toch een advocaat in te schakelen.
Hallo Wouter2 en welkom bij de NS Community,
Wat vreemd dat je nog steeds geen antwoord heb gehad. Ik ben bang dat er iets mis is gegaan en wil je ook het advies geven om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan je het beste doen via een ander kanaal dan e-mail zodat je gelijk je een antwoord krijgt.
Voor de volgende keer: meteen bij het personeel ter plaatse vragen wat zij als alternatief bieden. De spoorwegen ter plaatse zijn daar immers voor verantwoordelijk.
Wat vreemd dat je nog steeds geen antwoord heb gehad.
Gezien de achterstanden bij de klantenservice is dat helaas helemaal niet vreemd. Recent waren hier nog berichten van een halfjaar achterstand.
Wat vreemd dat je nog steeds geen antwoord heb gehad.
Vind je dit zelf ook niet een wat vreemde reactie,
Ik vind het vreemd dat hij nog geen reactie heeft omdat dit claim is. Deze zou inmiddels wel al behandeld moeten zijn. Misschien omdat er een klacht bij in is geschoten wordt deze als klacht behandeld en is er daarom nog geen reactie gekomen.
Hallo Wouter2 en welkom bij de NS Community,
Wat vreemd dat je nog steeds geen antwoord heb gehad. Ik ben bang dat er iets mis is gegaan en wil je ook het advies geven om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan je het beste doen via een ander kanaal dan e-mail zodat je gelijk je een antwoord krijgt.
Leuk dat je dit schrijft, Erryt, maar ik kan alleen maar bellen. Laatste keer was op 17 januari. De medewerker kon mijn klacht niet eens meer vinden. En wat doe je dan?
Je kan mijn collega's van NS International ook via Facebook, Twitter, Live-Chat en Whatsapp bereiken.
Ik vind het vreemd dat hij nog geen reactie heeft omdat dit claim is. Deze zou inmiddels wel al behandeld moeten zijn. Misschien omdat er een klacht bij in is geschoten wordt deze als klacht behandeld en is er daarom nog geen reactie gekomen.
Ah, vandaar, dan ben ik bang dat ik je kan vertellen dat de achterstand daarmee niet kleiner lijkt. Ik heb toen een klacht ingediend nadat mijn claim twaalf weken (zo'n 3 keer de termijn uit de toepasselijke Europese verordening en twee keer waar NS naar zegt te streven) onbeantwoord was gebleven. Ook dit komt dus helaas vaker voor. En als reactie op mijn klacht kreeg ik toen dus te horen dat de behandeling van die claim ook nog wel maanden zou duren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.