Beste mensen van dit forum,
in de eerste week van augustus reis ik doordeweeks naar Zwitserland. Heb Super Spar Preis ticket Den Helder Zuid naar Aigle, vertrektijd 09:08. Reis gaat richting Venlo, daar met EuroBahn naar Düsseldorf alwaar de vertrektijd 14:18 is met ICE richting Frankfurt en zo verder richting Zwitserland. Ticket overigens gekocht bij Deutsche Bahn (NS Int stuurt je bijna altijd via Parijs, maar dat is een tikkie duurder...)
Nu zag ik van de week dat het traject Utrecht - Den Bosch in de eerste week van augustus er uit ligt en de DB app (alsmede NS app) geen melding maakt van deze uitval. Bij Deutsche Bahn begrijpen ze niet dat het traject er uit ligt (wacht maar af tot de melding zichtbaar wordt).
Lang verhaal kort, hoe kom ik straks op tijd in Düsseldorf? Mag ik dan omreizen via Nijmegen - Venlo? Via Arnhem? Moet dat via Rotterdam? Moet ik een bus nemen die niet aangeraden wordt door NS? Ik ben een beetje nerveus hiervoor, terwijl ik al vaker dit traject heb afgelegd (maar dan zonder werkzaamheden).
Wie o wie weet het antwoord? Alvast dank voor het meedenken.
Grt. Fabian