sorry…topic titel moet vervoerders zijn . ( kan iemand dat aub wijzigen?)
Ik reis sinds kort met een Flex dalvrij kaart. Daarvoor had ik een Flex weekend vrij kaart. Deze neem ik af bij NS en ik betaal ook aan NS. Zoals ik in een ander topic heb gemeld , ervaar ik regelmatig een storing als ik naar station Gronau reis. Dit is het eerste station in Duitsland waar je nog met je abbo naar toe kunt reizen. De zuil op het station is van Keolis/blauwnet. Een andere vervoerder dus dan NS. Regelmatig wordt er bij in -of uitcheck toch 20 euro ingehouden terwijl ik reis in de daluren. Inmiddels is dit bij mij in drie maanden tijd 4 keer gebeurd. De eerste keer kreeg ik het vergoed van `Keolis/blauwnet maar de laatste drie keer moest ik het terugvragen bij Uitcheck gemist. Dit is nl wat Keolis/blauwnet adviseert. het frustreert me wel want ik moet nu steeds checken of er 20 euro is afgeschreven terwijl ik een afgekocht reisrecht heb. Uitcheck gemist kan maar drie keer per jaar vergoeden dus ik kan me nu geen gemiste uitcheck meer veroorloven. En, het is niet eens een gemiste uitcheck, ik check wel degelijk in en uit maar de zuil registreert het op de een of andere manier niet. Keolis/blauwnet blijft beweren dat er geen softwareprobeem is. Ik neem mijn abonnement af bij NS en betaal hen ook, wie is nu verantwoordelijk voor dit gedoe?