beantwoord

internationale lounge

  • 13 August 2023
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Binnenkort reizen we naar Londen met de Eurostar vanaf Rotterdam. Ik heb gelezen dat je tegen vergoeding van €6 per uur gebruik mag maken van de lounge voor eersteklas reizigers. Ik overweeg dit omdat mijn man slecht ter been is en er mogelijk geen comfortabele zitplaats us in de algemene ruimte. Moet je dan vooraf boeken of ter plaatse betalen?

icon

Beste antwoord door iMark 13 August 2023, 09:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ter plaatse te betalen. Je kunt van te voren even bellen met 088 671 2521 en vragen of het mogelijk is om te reserveren.
Zie: https://www.nsinternational.com/nl/stations/nsinternational-lounge

Reputatie 7
Badge

Ik vraag me af hoe zinvol dat is. Je zult in de lounge van Eurostar moeten wachten. En daar zijn zitplaatsen beperkt. 

Reputatie 3

Maar de kans op een zitplaats in een betaalde lounge is wel veel groter dan de kans op een gratis plaats.

Reputatie 7
Badge +2

Tja, alleen zit de lounge van Eurostar na de douane dus daar zal je sowieso moeten wachten. Aan de betaalde lounge heb je alleen wat bij vroege aankomst om de wachttijd tot de check in van Eurostar opent te overbruggen.

Reputatie 7
Badge

Ik vraag me af hoe zinvol dat is. Je zult in de lounge van Eurostar moeten wachten. En daar zijn zitplaatsen beperkt. 

Als je een paar uur van te voren bent kan je in de International Lounge plaatsnemen. De Eurostar lounge (na de douane en controles) gaat pas een bepaalde tijd van te voren open. 

 

Reageer