Ik heb op 3 september 2022 een klacht ingediend bij NS International en nog steeds niets gehoord. De ene medewerker ziet in januari dat de klacht wel in behandeling is, maar kan niets zeggen wanneer ik iets hoor. Vandaag weer gebeld en opeens kan de klacht helemaal niet meer gevonden worden. Algemeen kan het wel 9 !! maanden duren voordat een klacht wordt afgehandeld ??!! Je zou nog eerder zwanger worden én ook al bevallen zijn voordat NS een klacht weet af te handelen … :s Ik las ergens anders op internet dat de wettelijke termijn om een klacht af te handelen 3 maanden is.
klacht over behandeling van klachten door ns internationaal
Beste antwoord door Stijn NS
Goedenavond PunkyFish en welkom bij de NS Community.
Ik vrees dat je klacht hier een beetje misplaatst is. De NS Community is een platform waar in eerste instantie reizigers elkaar kunnen helpen. Het is geen postadres van de NS, laat staat NS International.
Er is inderdaad een aanzienlijke achterstand in de afhandeling van klachten of complexe claims bij NS International. Spijtig, maar helaas momenteel de situatie. Waarom de ene medewerker de mail wel kon vinden en de andere niet kan ik niet goed verklaren. Wellicht had de ene collega iets meer ervaring in dit soort vragen.
Op deze pagina kun je vinden waar en hoe je een klacht kunt indienen over NS International en wat voor een vervolgstappen je kunt nemen als je het niet eens bent met of een klacht hebt over de afhandeling. De Community kan je hier niet mee helpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.