beantwoord

Klacht wordt niet behandeld

  • 12 October 2022
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Hi,

 

Ik heb bij NS op 3 september jl. via het webformulier een klacht ingediend m.b.t. een internationale reis die ik heb gemaakt. Maar ik heb sindsdien helemaal niets gehoord van NS. Ik heb ook twee weken geleden een herinnering gestuurd via hetzelfde webformulier maar ook daarop niets gehoord. 3 September is wel heel lang geleden inmiddels. Volgens de site is dat formulier de manier om een klacht in te dienen.

 

Hebben jullie misschien tips?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 12 October 2022, 14:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hebben jullie misschien tips?

Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopt, maar: nóg meer geduld hebben.

Ze schijnen enorme achterstanden hebben, waardoor het maanden kan duren voor een klacht behandeld wordt.

Ben trouwens wel benieuwd welk formulier je bedoelt. Ik zie op de informatiepagina over klachten niks over een formulier.

Reputatie 7
Badge

Hopelijk voor de kerst. Maar dat is ook heel optimistisch.

Reputatie 7
Badge +1

Ben trouwens wel benieuwd welk formulier je bedoelt. Ik zie op de informatiepagina over klachten niks over een formulier.

Waarschijnlijk dit formulier:

https://support.nsinternational.com/app/webflow/vraag

Een reactie moet binnen een maand komen. Of als dat niet lukt, dan binnen een maand een mededeling met daarin wanneer de reactie wel komt. De eigenlijke reactie op de klacht mag niet later komen dan 3 maanden na het indienen.

Helaas houdt NS zich hier al heel lang niet meer aan.

Reageer