Skip to main content
beantwoord

Klacht wordt niet behandeld

  • 12 oktober 2022
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Hi,

 

Ik heb bij NS op 3 september jl. via het webformulier een klacht ingediend m.b.t. een internationale reis die ik heb gemaakt. Maar ik heb sindsdien helemaal niets gehoord van NS. Ik heb ook twee weken geleden een herinnering gestuurd via hetzelfde webformulier maar ook daarop niets gehoord. 3 September is wel heel lang geleden inmiddels. Volgens de site is dat formulier de manier om een klacht in te dienen.

 

Hebben jullie misschien tips?

Beste antwoord door mrfreeze

PunkyFish schreef:

Hebben jullie misschien tips?

Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopt, maar: nóg meer geduld hebben.

Ze schijnen enorme achterstanden hebben, waardoor het maanden kan duren voor een klacht behandeld wordt.

Ben trouwens wel benieuwd welk formulier je bedoelt. Ik zie op de informatiepagina over klachten niks over een formulier.

Bekijk origineel

3 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7341 reacties
  • Antwoord
  • 12 oktober 2022
PunkyFish schreef:

Hebben jullie misschien tips?

Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopt, maar: nóg meer geduld hebben.

Ze schijnen enorme achterstanden hebben, waardoor het maanden kan duren voor een klacht behandeld wordt.

Ben trouwens wel benieuwd welk formulier je bedoelt. Ik zie op de informatiepagina over klachten niks over een formulier.


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4107 reacties
  • 12 oktober 2022

Hopelijk voor de kerst. Maar dat is ook heel optimistisch.


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2671 reacties
  • 12 oktober 2022
mrfreeze schreef:

Ben trouwens wel benieuwd welk formulier je bedoelt. Ik zie op de informatiepagina over klachten niks over een formulier.

Waarschijnlijk dit formulier:

https://support.nsinternational.com/app/webflow/vraag

Een reactie moet binnen een maand komen. Of als dat niet lukt, dan binnen een maand een mededeling met daarin wanneer de reactie wel komt. De eigenlijke reactie op de klacht mag niet later komen dan 3 maanden na het indienen.

Helaas houdt NS zich hier al heel lang niet meer aan.


Reageer