Skip to main content
Antwoord

mijn klachten worden niet behandeld

  • October 17, 2022
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Uw kenmerk: 5196012275

Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord op de klacht met uw bovenvermelde kenmerk.

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemiddag Ton C en welkom bij de NS Community.

De NS Community is een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Deze heeft geen toegang tot jouw klantgegevens en zal dus ook niet kunnen inzien wat de status is van een ingediende claim.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via Social Media of chat. Op deze pagina vind je al de contactdetails.

Indien het gaat om een claim gerelateerd aan een internationale reis, gezien de categorie waarin je het topic hebt geplaatst, kun je daarvoor hier terecht.

1 reactie

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2022

Goedemiddag Ton C en welkom bij de NS Community.

De NS Community is een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Deze heeft geen toegang tot jouw klantgegevens en zal dus ook niet kunnen inzien wat de status is van een ingediende claim.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via Social Media of chat. Op deze pagina vind je al de contactdetails.

Indien het gaat om een claim gerelateerd aan een internationale reis, gezien de categorie waarin je het topic hebt geplaatst, kun je daarvoor hier terecht.