beantwoord

Nightjet op 15 september 20:03

  • 9 September 2022
  • 6 reacties
  • 201 Bekeken

Beste,

 

We hebben 8 reserveringen voor de Nightjet die op 15 september 20:03 vanuit Utrecht zou vertrekken. Graag zou ik weten of deze nog rijdt, of er anders een ICE is die we kunnen pakken of dat we alternatief vervoer naar bijvoorbeeld Keulen Hbf moeten zoeken.

 

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 11 September 2022, 09:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Niks is nog zeker-wie weet komen ze opeens tot overeenstemming en wordt het afgeblazen. Maar uitgaande van vandaag-en wetend dat er dus 2 NJ zijn-OOstenrijk en Zwitserland/Basel, daarvan is de Schwyzer vandaag zelfs pas vanaf FRAnkfurt in dienst-dat is v. rond 2.45!

PLUS dat sinds gister in Kóln vanwege waterbreuk het Stellwerk=control centre buiten dienst is en er daardoor voorlopig GEEN IC/ICE/RE door K heen kunnen-en dat moeten beide. Dat houdt dus ook in dat de op zich frequent rijdende DB-ICE langs die route sterk verspaetet en sterk ingeperkt zijn!

OP bahn.de kon je wel met zoeken+doorklikken info over heden vinden-of voor 15/9 al-zal je zelf moeten uitproberen en rekening houden met nog 123x wijzigen voor die dag

Reputatie 7
Badge +1

PLUS dat sinds gister in Kóln vanwege waterbreuk het Stellwerk=control centre buiten dienst is en er daardoor voorlopig GEEN IC/ICE/RE door K heen kunnen-en dat moeten beide.

Dat probleem is inmiddels verholpen.

Beste,

 

We hebben 8 reserveringen voor de Nightjet die op 15 september 20:03 vanuit Utrecht zou vertrekken. Graag zou ik weten of deze nog rijdt, of er anders een ICE is die we kunnen pakken of dat we alternatief vervoer naar bijvoorbeeld Keulen Hbf moeten zoeken.

 

Bij voorbaat dank.

En ik een kaartje voor de Nightjet een uur later naar Basel. Wat te doen? Alles cancellen en toch vliegen (schaam-schaam) of iets alternatiefs?

Reputatie 7
Badge +1

Beste,

 

We hebben 8 reserveringen voor de Nightjet die op 15 september 20:03 vanuit Utrecht zou vertrekken. Graag zou ik weten of deze nog rijdt, of er anders een ICE is die we kunnen pakken of dat we alternatief vervoer naar bijvoorbeeld Keulen Hbf moeten zoeken.

 

Bij voorbaat dank.

En ik een kaartje voor de Nightjet een uur later naar Basel. Wat te doen? Alles cancellen en toch vliegen (schaam-schaam) of iets alternatiefs?

Om nu nog een vliegtuig te regelen wordt een kostbare zaak. Ik heb de hoop dat de bonden en NS er wel voor volgende week donderdag uit zijn. Indien er toch gestaakt wordt is er waarschijnlijk de mogelijkheid (zoals gisteren) om de ICE naar Duitsland te pakken en vanaf daar verder te reizen met de Nightjet.  

Reputatie 7
Badge +1

En ik een kaartje voor de Nightjet een uur later naar Basel. Wat te doen? Alles cancellen en toch vliegen (schaam-schaam) of iets alternatiefs?

Bij een geannuleerde trein nooit zelf je tickets annuleren maar altijd achteraf al je geld terug vragen, als je niet met de trein gereisd bent. Bij zelf annuleren zijn er vaak kosten aan, als annuleren al mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +1

Ze zijn eruit en er zullen dus geen stakingen zijn op 13 en 15 september!

Reageer