Skip to main content
Antwoord

Ns en Ns internationaal moeten fusseren

  • February 26, 2022
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Waarom zijn Ns en Ns internationaal appart met apparte websites en apps?

volgens mij is het simpeler om deze 2 te laten fuseren en alles doen vanuit een ap of website net als bij de Duitse spoorwegen waar je op een website en app reizen kan boeken en regelen door heel europa.

Beste antwoord door bahnrider

Reden: gescheiden geldstromen, subsidiekanalen en nog zo wat heel erg ambtelijk gedoe. De Belgen hebben dat ook, al wordt er iets makkelijker doorgeschakeld van 1 naar 2-maar daar hebben ze OOK nog de aparte status voor Roosendaal/Maastricht/Aken.

Overigens is juist in DE vanaf 1/1/22 weer een apart tarief voor Nahverkehr gecreëerd.

De sloveense spporwegen doen er helemaal niet aan-die melden dan dat je beter bahn kan gebruiken!

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • Antwoord
  • February 27, 2022

Reden: gescheiden geldstromen, subsidiekanalen en nog zo wat heel erg ambtelijk gedoe. De Belgen hebben dat ook, al wordt er iets makkelijker doorgeschakeld van 1 naar 2-maar daar hebben ze OOK nog de aparte status voor Roosendaal/Maastricht/Aken.

Overigens is juist in DE vanaf 1/1/22 weer een apart tarief voor Nahverkehr gecreëerd.

De sloveense spporwegen doen er helemaal niet aan-die melden dan dat je beter bahn kan gebruiken!


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • February 27, 2022

Reden: gescheiden geldstromen, subsidiekanalen en nog zo wat heel erg ambtelijk gedoe.

Dat is geen reden om 2 planners te hebben.