Ik heb vie NS international 2 tickets naar Berlijn gekocht. En deze zitten in de NS int app.
nu wil ik gebruik maken van Komfort Check-in bij DB maar dan moeten de tickets in de app van DB staan. Weet iemand hoe ik deze kan importeren?
NS ticket importeren in DB navigator app
Beste antwoord door Julian
Hallo Stijn,
Bij de trein info geeft NS International aan: “Komfort Check-in mogelijk ( info onder bahn.de/kci”).
Het zou m.I. dus moeten kunnen. Maar ik kom er helaas niet uit.
Ik begrijp inderdaad de verwarring die erover kan ontstaan. Het probleem zit 'm erin dat dit een ‘treingebonden melding’ betreft die door DB in de brondata zelf wordt meegestuurd met de trein. Deze melding zal daardoor in elke reisplanner verschijnen, dus ook bij die van NS International.
Het betekent helaas niet dat met tickets die gekocht worden bij NS International een Komfort check-in mogelijk is, het zegt alleen dat de DB functie ‘komfort check-in’ op deze trein aanwezig is. Om daarvan gebruik te kunnen maken moet er dus voldaan worden aan de voorwaarden van dat product, en dat is dus helaas dat het ticket bij DB gekocht moet zijn, zoals Stijn en Daniel aangeven.
Overigens zou het zeker mooi zijn als DB en NS International de handen ineen zouden slaan en het ook mogelijk gaan maken voor tickets die bij NS International zijn gekocht. Wellicht dat
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.