Skip to main content

Wie weet of dat duitslandticket geldig is naar Hengelo? Wil van Osnabruck naar Hengelo en heb een Deutschlandticket en heb NS weekendvrij maar als ik tot Hengelo een kaart wil kopen geeft die niet aan dat dat Deutschlandticket geldig is. En met ns weekendvrij kan ik niet inchecken. Kaartje bad bentheim hengelo met 100% korting in NL kan ik ook niet kopen.

Het Deutschlandticket is geldig naar/vanaf Hengelo; de provincie Overijssel betaalt daarvoor.


Het Deutschlandticket is geldig naar/vanaf Hengelo; de provincie Overijssel betaalt daarvoor.

Dit geldt alleen voor regionale trein. Voor IC en ICE geldt het internationale tarief.

 

U kunt met OV chipkaart tegen Nederland tarief (dus abonnement-korting of gratis recht is ook geldig) reizen naar Leer (Ostfriesl RS6 tijdelijk bus 657 en 620, inchecken Arriva op treinstation), Gronau Westf RE51 RB64 (Blauwnet), Emmerich tot Praest RE19 en naar Herzogenrath, Aachen HBF RE18 (Arriva). Op deze stations in Duitsland staan OV chipkaart paal.

 

Het Deutschlandticket is in Nederland geldig tussen Bad Nieuweschans richting Leer (bus 620), Hengelo richting Bad Bentheim (alleen RB61), Enschede richting Gronau (RE51, RB64), Arnhem richting Emmerich (alleen RE19), Nijmegen via Kleve naar Emmerich (bus SB58), Venlo richting Mönchengladbach (alleen RE13), Venlo richting Neukirchen-Vluyn (bus 29) en Kerkrade richting Kohlscheid (bus 34).

 

Zie deze kaart in Google Maps (ik kan niet beloven dat de kaart juist is).


Reageer