beantwoord
OV chip reader op Emmerich?
Ik vraag me af of de NS niet een OV chipkaart paaltje in Emmerich en de toekomstige halte Elten kan neerzetten.
Op die manier kan er net even verder gereisd worden met de ov chipkaart, wat de integratie van de regio zeker ten goede kan komen. Voor de bus naar Emmerich kan al wel de ov chipkaart gebruikt worden, en enkele andere Duitse stations op doorlopende trajecten naar Nederland hebben ook ov chipkaart paaltjes.
Kortom, er zijn al diverse precedenten, en het zou een mooie toevoeging op de dienst zijn.
Op die manier kan er net even verder gereisd worden met de ov chipkaart, wat de integratie van de regio zeker ten goede kan komen. Voor de bus naar Emmerich kan al wel de ov chipkaart gebruikt worden, en enkele andere Duitse stations op doorlopende trajecten naar Nederland hebben ook ov chipkaart paaltjes.
Kortom, er zijn al diverse precedenten, en het zou een mooie toevoeging op de dienst zijn.
Beste antwoord door Thom
Leer en Aachen staan aan het eind van een uit Nederland doorgetrokken lijn. Emmerich ligt aan een Duitse lijn die vanuit Düsseldorf, na Emmerich, doorgetrokken is naar Arnhem, waarbij de Nederlandse stations uiteraard wel paaltjes hebben. Die zouden er echter zonder deze lijn ook geweest zijn.
Ik ben niet tegen hoor, maar ik verwacht ze niet aan de Duitse kant.
Bekijk origineelIk ben niet tegen hoor, maar ik verwacht ze niet aan de Duitse kant.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.