Ver voor de estafettestaking had ik een retour naar Berlijn geboekt. De treinen reden niet dus ik wou mn geld terug.
Er was beloofd dat je je reis én hotelkosten terug zou krijgen.
Mij werd in de week vooraf verteld dat ik tot op de dag moest kijken of de treinen rijden zou. Dus geen 48u voor de hotelboeking om die kosteloos te kunnen annuleren.
Ik kwam bij de balie, met mn bank app én alle kaartjes maar ze weigerde mij het totaal betaalde geld terug te geven.
Ik bellen en zo kwamen we er achter dat bij het vervangen van het eerst op vekeerde datum geprinte kaartje er een bedrag over was gebleven zonder dat iemand mij dat ooit heeft gemeld. De vrouw aan de telefoon -ns international- in gesprek gegaan met de mensen bij de balie die die fout gemaakt hadden maar die bleven hun fout ontkennen. Zij konden de fout nergens in de computer vinden maar ns international wel.... terwijl ik de kaartjes aan de balie had gekocht.
Dus..... Wanneer krijg ik eens het verschil van 30 euro en de hotelkosten 90 euro eens terug