Skip to main content

Teveel tickets in NS-International app

  • 4 June 2024
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Ik heb voor 3 personen een reis van Hilversum naar Londen vv. geboekt. Heen via Utrecht, 's-Hertogenbosch en Breda naar Brussel; vandaar per Eurostar naar Londen; terug per Eurostar naar Amsterdam, vandaar per NS naar Hilversum. Allemaal gelukt, voor zover ik kan zien.  Ik heb de tickets gedownload in de NS-International app. Dat levert mij in de app 63 (drie en zestig!) tickets op, waarvan 45 stuks Hilversum-Brussel en 18 (achttien) stuks Amsterdam-Hilversum - en hier zitten nog niet eens de tickets voor de Eurostar bij. De helpdesk weet niet wat ze hiermee moeten. Iemand enig idee?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Pichum en welkom bij de NS Community! 

Dat is wel veel te veel van het goede natuurlijk. Daar lijkt iets niet goed te gaan en alleen de klantenservice kan dit voor je bekijken en eventueel oplossen. Ik raad je aan om hiervoor telefonisch, via WhatsApp, X of Facebook contact op te nemen.

Reputatie 7
Badge

Maar @Pichum heeft dat al gedaan maar zij weten het blijkbaar ook niet. 

Reputatie 7
Badge +1

Het is me een raadsel hoe je aan zoveel tickets komt voor maar 3 personen. Zowel de heen- als de terugreis zouden volgens mij 2 tickets per persoon moeten zijn, dus in totaal 12 voor 3 personen retour.

Zitten er niet een hoop dubbele bij?

Reageer