Op 29 juli 2022 heb ik vertraging gehad met de Thalys. Wij hebben meer dan 12 uur vastgestaan op het station in Parijs. Ik heb op 30 juli een verzoek tot vergoeding ingediend en daar tot op heden nog niets van gehoord. Ik begrijp dat jullie het druk hebben, er is immers regelmatig vertraging, maar ik vind dit nu buitensporig lang duren. Graag verneem ik meer van jullie.
beantwoord
vertraging met Thalys
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo BonnievdAkker en welkom bij de NS Community,
Spijtig dat je nog steeds geen reactie hebt ontvangen. Ik kan helaas geen indicatie geven, maar als je destijds een bevestiging hebt ontvangen dat de claim is ingediend dan zal je vroeg of laat een antwoord van ons krijgen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.