Skip to main content

Ik heb een vraag over mijn laatste factuur.

12 euro voor reizen zonder inchecken ik denk dat ergens is het misgegaan. In alle jaren dat ik reis, volgens mij nog nooit zoiets is gebeurd.

Kan dat gecorrigeerd worden.

 

Ik hoor heel graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Ausra

Als het goed is kunt u dat nakijken op de reishistorie van uw account.


12 euro is het correctietarief voor een gemiste in/uitcheck met 40% korting. U zult dan inderdaad ergens vergeten zijn in of uit te checken. Dat is als het goed is terug te zien in de reishistorie. Voor correctie kunt u contact opnemen met de klantenservice. 


Goedemiddag Aus en welkom bij de NS Community!

In je Mijn NS account kun je inderdaad nagaan wat er precies is gebeurd of misgegaan. Mocht het gecorrigeerd moeten worden dan kun je daarvoor contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').


Reageer