Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

Ik wilde vanmiddag een ticket kopen voor een reis vanaf Zaandam naar Den Haag Centraal. De eerste afschrijving was helaas gelukt maar de ticket kon niet opgeladen worden ookal heb ik meerdere keren geprobeerd en de trein moest bijna vertrekken dus moest opnieuw kopen. Zou ik aub het bedrag terug kunnen krijgen?

 

Met vriendelijke groeten, 

Hala Asso 

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot betaalgegevens en kunnen geen terugbetalingen regelen.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om een medewerker van NS hierover te spreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer