Ik wilde vanmiddag een ticket kopen voor een reis vanaf Zaandam naar Den Haag Centraal. De eerste afschrijving was helaas gelukt maar de ticket kon niet opgeladen worden ookal heb ik meerdere keren geprobeerd en de trein moest bijna vertrekken dus moest opnieuw kopen. Zou ik aub het bedrag terug kunnen krijgen?
Met vriendelijke groeten,
Hala Asso
Beste antwoord door Tochjo
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot betaalgegevens en kunnen geen terugbetalingen regelen.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om een medewerker van NS hierover te spreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot betaalgegevens en kunnen geen terugbetalingen regelen.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om een medewerker van NS hierover te spreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.