Ik heb net een ticket gekocht VOOR dat ik een account had gemaakt. Ik had het op mijn mail gezet die ik ook gebruik voor het account die ik net gemaakt heb. Maakt dat uit?
Hoi
Als je een e-ticket besteld hebt, dan maakt dat niet uit. Je krijgt toch een link om het ticket te openen/downloaden per e-mail op het e-mailadres dat je bij het bestellen hebt opgegeven. Of je nu wel of geen Mijn NS-account hebt.
Welkom bij de NS Community!
Nee, het e-mail adres waarop je een e-ticket bestelt mag elk adres zijn, ongeacht of dat ook gebruikt wordt voor een Mijn NS account.
Het ticket zou binnen 20 minuten binnen moeten komen (vaak veel sneller), maar soms duurt het langer. Als je het binnen een uur nog niet hebt, neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media) want dan is er een storing.
Moet je binnen die tijd al moeten reizen, dan koop een los kaartje uit een automaat.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.