beantwoord

abbonement

  • 8 October 2022
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Hoi ik heb een vraag ik heb blijkbaar een abonnement maar als ik hierop inlog staat dat ik geen abbonement heb. En ik betaal iedere maand de rekeningen terwijl er geen abonnement staat op mn email. Maar ik wil t graag dan opzeggen maar ik weet niet op welk email het is terwijl ik t op mijn email heb gedaan… maar kan ik de kosten van deze maand uitstellen tot de volgende maand dat ik het betaal want ik krijg mijn loon altijd op de 4/5de van de maand.

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 October 2022, 09:46

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Allereerst: deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vragen.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vragen aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Dat gezegd hebbende:

  • Als u een abonnement hebt en uw abonnementsgegevens niet kunt zien in Mijn NS, dan kan het zijn dat uw abonnement niet goed aan uw account gekoppeld is. De klantenservice kan dit oplossen. De klantenservice kan u ook helpen met het opzeggen.
  • Als u in het verleden een abonnement voor iemand anders gekocht hebt en de eerste betaling van uw rekening ging, dan zullen ook de volgende betalingen van uw rekening worden geïncasseerd. U bent dan contracthouder van het abonnement van iemand anders. De klantenservice kan dit nagaan en u helpen dit abonnement op te zeggen.
  • Bij NS Flex worden de kosten automatisch geïncasseerd. Als die incasso mislukt, dan krijgt u per mail instructies over hoe u de kosten alsnog kunt voldoen. U krijgt daar dan een aantal weken de tijd voor. Op die manier is later betalen dus mogelijk.

Reageer