Skip to main content
beantwoord

Abonnement niet zichtbaar in de app

  • 11 januari 2024
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Nu al een paar weken is mijn abonnement niet zichtbaar in de NS app onder "Mijn NS”. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Sascha NS

Goedemiddag Kees Meyboom. Welkom bij de NS Community.

Zou je willen kijken of het opgelost is door de kaart uit je Mijn NS-omgevind te verwijderen en daarna weer toe te voegen?

Bekijk origineel

4 reacties

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 1678 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2024

Goedemiddag Kees Meyboom. Welkom bij de NS Community.

Zou je willen kijken of het opgelost is door de kaart uit je Mijn NS-omgevind te verwijderen en daarna weer toe te voegen?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 22 januari 2024

Het is inmiddels opgelost.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9230 reacties
  • 22 januari 2024

Fijn dat het is opgelost. Kan je nog aangeven wat het probleem was?


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30002 reacties
  • 22 januari 2024

Het zal wel een storing in de app geweest zijn, krijg regelmatig meldingen dat bepaalde dingen (Samenreiskorting, Klassewissel, Reishistorie) niet getoond kunnen worden, meestal met de melding ‘fout in de communiucatie met NS’.

En ja, dat lost zichzelf op.


Reageer