
Nu al een paar weken is mijn abonnement niet zichtbaar in de NS app onder "Mijn NS”. Hoe kan ik dit oplossen?
Nu al een paar weken is mijn abonnement niet zichtbaar in de NS app onder "Mijn NS”. Hoe kan ik dit oplossen?
Goedemiddag Kees Meyboom. Welkom bij de NS Community.
Zou je willen kijken of het opgelost is door de kaart uit je Mijn NS-omgevind te verwijderen en daarna weer toe te voegen?
Het is inmiddels opgelost.
Fijn dat het is opgelost. Kan je nog aangeven wat het probleem was?
Het zal wel een storing in de app geweest zijn, krijg regelmatig meldingen dat bepaalde dingen (Samenreiskorting, Klassewissel, Reishistorie) niet getoond kunnen worden, meestal met de melding ‘fout in de communiucatie met NS’.
En ja, dat lost zichzelf op.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.