abonnement wijzigen | NS Community
beantwoord

abonnement wijzigen

  • 2 February 2023
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Ik kan niet wijzigen, omdat iemand anders het beheer heeft over mijn abonnement (?). 

Ik woon en leef alleen en betaal gewoon zelf. Ik krijg geen contact met de NS via de klachtenservice.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 February 2023, 12:56

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag drentini en welkom bij de NS Community.

Vervelend om te lezen dat je jouw abonnement niet kan wijzigen. Wat er mogelijk aan de hand is, is dat je Mijn NS account niet goed gekoppeld staat aan de klantregistratie waar je abonnement onder staat. Dit zal dan opgelost moeten worden door onze Klantenservice.

Het is momenteel enigszins druk op alle kanalen, dus het kan kloppen dat het even duurt dat je een reactie ontvangt of een medewerker te spreken krijgt. De NS Community kan je hier helaas niet mee helpen.

Ik kan mijn abonnement niet wijzigen. 

Ik kan alles invullen, maar niet op de bevestigingsknop drukken

Wat moet ik doen?

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan mijn abonnement niet wijzigen. 

Ik kan alles invullen, maar niet op de bevestigingsknop drukken

Wat moet ik doen?

Contact op nemen met de klantenservice, dat kan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat. 

Reageer