Skip to main content
Antwoord

Abonnement wijzingen

  • May 31, 2025
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Ik heb nu een NS Flex Altijd Voordeel en wil dat wijzigen in een Dal voordeel abonnement. Maar op het moment dat ik de ‘wijzig abonnement kop’ aan wil klikken verdwijnt de knop uit beeld. En als ik een Dal voordeel abonnement wil bestellen krijg ik de melding dat ik al een abonnement heb. Wat doe ik fout?

Beste antwoord door Thom

Als het via de site niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155.

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 31, 2025

Als het via de site niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • May 31, 2025

Hallo Argee en welkom bij de laatste dag van onze NS Community,

 

De suggestie van Thom om contact met onze klantenservice op te nemen is correct. Waarschijnlijk sta je dubbel in ons systeem en staat het Mijn NS account gekoppeld aan een account in ons systeem waar niet het abonnement onder hangt. Mijn collega's kunnen deze link snel voor je leggen waarna je het abonnement wel kan wijzigen. Als mijn vermoedens kloppen kan je ook geen facturen inzien. Klopt dat?